Eyesight

KAKO SAM OBNOVILA VID ZA 2 NEDELJE

Objavljeno: 23.11.2023
Autor: Katarina
Kategorija: Korekcija vida


Imam 38 godina i nosim naočare ceo svoj život. Pre fakulteta, dioptrija mi je bila -2.00 na oba oka. Počela sam da nosim naočare i od tog dana su mi na nosu skoro sve vreme. Kasnije sam počela da nosim sočiva.

Zaposlila dam se kao računovođa i vid mi se još više pogoršao. Spao je na -3.00. Ponekad sam nosila naočare, a ponekad sam ih zamenjivala sočivima. Bio je to začarani krug. Zbog naočara me je boleo nos, a fokusiranje na razne predmete mi je izazivalo vrtoglavicu. Zbog sočiva su mi oči suzile, a povrh svega ovoga, dobila sam i konjuktivitis. Bilo mi je dosta svega i odlučila sam da idem pod nož.


OPERACIJA: BITI ILI NE BITI?

Razmišljala sam o operaciji očiju, ali sam je odgađala jer sam se previše plašila. Strah me je paralizovao i nisam znala šta da radim. Prijatelji i kolege su mi govorili da je to loša ideja. Izgleda da je postojao način za obnovu vida bez operacije. Ali iz nekog razloga nisam htela da ih slušam. Mislila sam da to nije stvarno. Govorili su da je moguće drastično popraviti vid za 12-17 dana. U to vreme ih nisam slušala.


NEHIRURŠKA METODA ZA OBNOVU VIDA

Jednog dana sam sedela uz šoljicu čaja na pauzi. Načula sam da moje kolege pričaju o tome kako su obnovili vid bez odlaska pod nož. Shvatila sam da sam toliko opsednuta budućom operacijom da nisam ni primetila da su svi prestali da nose naočare.

A evo kako su to uradili. Mesec dana pre toga, surfali su po internet prodavnicama i našli O caps. Ovaj proizvod preporučuju mnogi blogeri. Kada su pročitali recenzije, ohrabrili su se i naručili. Proizvod je brzo stigao i platili su nakon dostave. Rezultati su bili fascinantni: Bilja je popravila vid sa -2.50 na 1.00, Aleksandra je sa +1.50 spala na 1.00, a Tamara je od dioptrije -4.00 došla do -1.00. A te rezultate su postigli za samo 15 dana zahvaljujući ovim kapsulama.

Stisla sam zube i pomislila da stvarno nisam imala šta da izgubim i odlučila sam da ih i ja naručim. Naručila sam i uskoro su mi kapsule stigle preko pošte.

Izgledaju kao i svake druge kapsule. Upotreba proizvoda je veoma jednostavna. Sve što treba da radimo je da ih pijemo svaki drugi dan uz čašu vode. Ne oduzima vreme i osećaš se fino i umireno. Proizvod dolazi sa detaljnim uputstvima koja objašnjavaju šta da se radi da se obnovi vid.


REZULTATI

Počela sam da pijem kapsule svaki dan. Sve je išlo jednostavno i nije mi oduzimalo više od 15 minuta dnevno. Pila sam ih svakog dana oko 2 nedelje...

Onda sam otišla da proverim vid i bila sam u šoku ...

Vid mi se popravio sa -3.00 na -1.00! Nedelju dana kasnije, imala sam dioptriju 0.7! Bila sam baš srećna. Sa dioptrije -3.00 do 0.7 za samo 3 nedelje! Možete li da poverujete? ZA SAMO 3 NEDELJE! Još sam u stanju šoka da mogu da vidim sve jasno bez odsjaja ili zamućenosti.

U međuvremenu, zdravstveni sistem nas pljačka i plaćamo operacije, naočare i sočiva... Zašto mi moj oftalmolog nije preporučio da pijem ove kapsule? E, to je lako objasniti: plaši se da će izgubiti pacijente!

Evo stranice sa koje sam naručila kapsule. Ovo je jedina kompanija koja je zvanično autorizovana za prodaju kapsula O caps. Cena je ista kao za 3 pakovanja sočiva ili 4 karte za bioskop. Odlučite sami da li je to mnogo para ili ne ako se uzme u obzir da su naočari i sočiva beskorisni.

Nadam se da će vam moja priča pomoći i da ćete konačno obnoviti vid. Ako ste već koristili ovu metodu, podelite svoje mišljenje u komentaru ispod.

ZVANIČNA STRANICA PREPARATA O CAPS

Comments

Popular posts from this blog

cholestoff

Cardiotensive

Simple 360